دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددی 


قیمت محصول : 21950 تومان


برند : mehr-e-giah


برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.




دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج  مهرگیاه بسته 14 عددی


 


نقد و بررسی تخصصی

دمنوش‌ها نوشیدنی‌های بدون کافئین و مهربانی هستند که حالتان را جا می‌آورند و در طب سنتی هزارحرف برای گفتن دارند. اگر می‌خواهید از میهمانانتان با نوشیدنی خاصی پذیرایی کنید یا حال خودتان را در یک بعد از ظهر خسته خوب کنید، حتما یاد دمنوش‌ها باشید. دمنوش‌ها شما را با طبیعت و گیاهانش پیوند می‌دهد و این یک تجربه بی‌نظیر است. شرکت «مهرگیاه» یکی از شرکت‌هایی است که انواع دمنوش‌ها را با بسته‌بندی با کیفیت، به صورت وزنی، کیسه‌ای و کادویی روانه بازار کرده است و یکی از بهترین برندهای دمنوش است.

مهرگیاه، تجربه سلامت و آرامش گیاهان

ایرانیان در چند سال اخیر تمایل زیادی مصرف انواع دمنوش‌ها پیدا کرده اند. این استقبال باعث شده که شرکت «مهرگیاه» از این گرایش به محصولات طبیعی استفاده کند و این گیاهان را به صورت بهداشتی و دستچین شده در تی‌بگ‌ها یا به‌صورت وزنی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. دمنوش‌های مهرگیاه بدون هیچ ماده طعم‌دهند و افزودنی و به صورت کاملا گیاهی هستند. بابونه به عنوان گیاه دارویی یکی از گیاهان پرمصرف به‌شمار می‌رود که جوشانده‌ آن از قدیم در طب سنتی ایرانی تجویز می‌شده است. اگر از آرامش‌بخش‌ها و مسکن‌های شیمیایی می‌خواهید دوری کنید و مجبور به تحمل عوارض آن نشوید، دمنوش گیاهی گل‌گاوزبان مهرگیاه را مصرف کنید. 

عطر یک دمنوش داغ

شاید جالب باشد بدانید کیسه‌های دمنوش مهرگیاه هم کاملا طبیعی و گیاهی‌اند. این کیسه‌ها از الیافی تشکیل شده‌اند که ماده اصلی آن «نشاسته ذرت» است و اثری از چسب یا منگنه هم در آن نمی‌بینید. چیزی که این الیاف را به شکل کیسه درآورده چیزی نبوده جز: حرارت.  شما با محصولی کاملا ارگانیک طرفید.

گفتنی است شکل کیسه‌های دمنوش‌های مهرگیاه هم متفاوت است و برخلاف تی‌بگ‌های مستطیلی، به شکل هرم طراحی شده‌اند. گفتنی است شکل هرمی کیسه‌های دمنوش سبب تبادل بهتر آب میان محتویات کیسه و آب می‌شود.

در دمنوش معطر مهرگیاه عطر و طعم حرف اول را می‌زند. این دمنوش آرامش دهنده و نشاط بخش است و می‌تواند خستگی یک روز سخت را از بدنتان دور کند.

دمنوش معطر مهرگیاه از بهارنارنج، هل، دارچین و گل سرخ تشکیل شده است. هل که از خانواده زنجبیل است، دهان را خوشبو می‌کند و مصرف آن قلب را تقویت می‌کند. گل سرخ دارای انواع ویتامین‌های K، B و ویتامین C است و نشاط‌آور است و هل خیلی خوب در کنار آن می‌نشیند. دارچین هم ادویه‌ای است که خواص درمانی زیادی دارد.

اگر می‌خواهید دمنوش معطر در فنجان آماده شود، مقدار 200 میلی‌لیتر آب جوش را روی کیسه بریزید و 3 تا 5 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. در صورتی‌که از قوی استفاده می‌کنید و می‌خواهید دمنوش معطر در قوری دم بکشد، مقدار 400 میلی‌لیتر آب جوش بر روی تی‌بگ بریزید و بعد از 5 تا 10 دقیقه آن را سرو کنید.


 


برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج  مهرگیاه بسته 14 عددی
دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج  مهرگیاه بسته 14 عددی

 


 
















دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددی - .







رتبه: ۴٫۵ - ‏۳۷ نقد اینترنتی دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددی و قیمت انواع دمنوش مهرگیاه از گاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های دمنوش مهرگیاه با .












تصاویر بیشتر برای دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددیگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین آمیز را گزارش دهید. لغوتمام(function(){var a=document.querySelector("#taw"),b=document.querySelector("#topstuff");if(a&&!a.clientHeight&&b&&!b.clientHeight)for(var c=document.querySelector("#rso").children,d=0;d








دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددی .





دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددی Mehre Giah Aromatic Mix Mixed Herbal . دمنوش گیاهی معطر مهرگیاه 14 عددی aromatic mix وضعیت: نا موجود.






دمنوش گیاهی معطر مهر گیاه حاوی بهار نارنج کیسه ای 14 عددی .





دمنوش گیاهی معطر مهر گیاه · خوشه چین · اصفهان-اصفهان · اینترنتی. گزارش. دمنوش گیاهی معطر مهر گیاه حاوی بهار نارنج کیسه ای 14 عددی وضعیت: نا موجود.






دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددی | .





پک دمنوش گیاهی معطر بهارنارنج 14 عددی مهرگیاه برند: مهرگیاه تولید شده در: ایران پروانه بهداشت: 16/21489 ابعاد بسته: 13.5 × 8.5 × 9 سانتی‌متر وزن بسته: 83 گرم.






۱۰ % پولِ‌تو دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته .





شستشو و نظافت · باغبانی · ابزار برقی · دکوراتیو · لوازم خانگی برقی · صفحه اصلیپولِ‌تونوشیدنیدمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددی.






لیست قیمت Mehre Giah Aromatic Mix Mixed Herbal Tea .





دمنوش گياهي معطر حاوي بهارنارنج مهرگياه بسته 14 عددي ، Mehre Giah Aromatic Mix Mixed Herbal Tea Pack Of 14 ، لیست قیمت دمنوش گياهي معطر حاوي .






لیست قیمت دمنوش گیاهی معطر ( بهار نارنج،هل،گل سرخ،دارچین) .





دمنوش گياهي معطر حاوي بهارنارنج مهرگياه بسته 14 عددي. Mehre Giah Aromatic Mix Mixed Herbal Tea Pack Of 14. ۲۴٬۵۰۰ تومان. در دیجیکالا · دمنوش کیسه ای گیاهی .






دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددی - .





اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددی” لغو پاسخ. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های .






تصاویر دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 .





تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس دمنوش گیاهی معطر حاوی بهارنارنج مهرگیاه بسته 14 عددی تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است.
گاه پیترپن دمنوش ,مهرگیاه ,معطر ,گیاهی ,دمنوش‌ها ,انواع ,دمنوش گیاهی ,دمنوش معطر ,بهارنارنج مهرگیاه ,مهرگیاه بسته ,گیاهی معطر ,حاوی بهارنارنج مهرگیاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مدرسهکودکم ارزانی مشاوره خانواده خیانت مرکز آویژه ارصادی ها مرکز المپیاد شهر (واحدپسران)و استعداد خاص(واحددختران) Liacciygf939 site yazdanbag19 آرز موزیک | مرجع دانلود آهنگ و مطالب عاشقانه خاص