عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم 


قیمت محصول : 38700 تومان


برند : Shana


برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.




عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم


 


نقد و بررسی تخصصی

صنایع غذایی «شانا» از سال 1352 شروع به فعالیت کرد. محصولات این صنایع غذایی با نام تجاری «شانا» که در زبان آذری به معنی کندوی عسل است، در همان سال تولید و روانه‌ی بازار شدند و توانستند در میان مصرف‌کنندگان جایگاه خوب و ویژه‌ای را به خود اختصاص دهند. این شرکت روزانه چندین تن مربا، عسل و سایر فرآورده‌ها را در طعم‌های مختلف و همچنین بسته‌بندی‌های متنوع و باکیفیت تولید می‌کند.

تاریخچه «شانا»

شانا

شرکت «شانا» با تجهیز خطوط تولید خود به دستگاه‌های مجهز و به‌روز دنیا، همواره سعی داشته با توجه به رشد تقاضای مصرف‌کنندگان، با افزایش عرضه‌ی محصولات باکیفیت، گام‌های موثری بردارد و موفقیت‌های قابل‌توجهی را در این راستا به دست آورد.

عسل شانا

 

این مدل از عسل برند «شانا» در بسته‌بندی شیشه‌ای با وزن 1237 گرم عرضه شده و حاوی 870 گرم عسل باکیفیت است. شرایط نگهداری این ماده‌ی غذایی بسیار آسان است. برای این منظور کافی است آن را در مکانی خشک و به دور از رطوبت و همچنین در دمای 10 تا 40 درجه‌ی سانتی‌گراد نگهداری کنید. در هر 100 گرم از این عسل شانا 315.5 کیلوکالری انرژی وجود دارد.

اگر می‌خواهید عسل را تا مدت‌ها در خانه داشته باشید یا خانواده‌ی پرجمعیتی هستید، این محصول 870 گرمی شانا برای شما مناسب است.

به‌طورکلی عسل یک ترکیب محلول در آب بوده که بسیار غلیظ و قندی است. عسل یکی از بهترین غذاها در کمک به هضم غذا محسوب می‌شود. علاوه‌براین خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند. در واقع این ماده‌ی غذایی یک منبع بسیار خوب از آنتی‌اکسیدان‌هاست که نقش مهم و بسزایی در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی دارد.

خواص عسل

ساختار شیمیایی عسل حاوی قندهای ساده است، اما این ساختار کاملا با ترکیبات شکر سفید تفاوت دارد؛ بنابراین کسانی که از شکر استفاده نمی‌کنند، می‌توانند بدون هیچ نگرانی از این ماده‌ی غذایی بهره ببرند. در آخر جالب است بدانید که عسل به‌هیچ‌عنوان فاسد نمی‌شود و در صورتی که درِ ظرف را به‌خوبی ببندید و هوایی داخل آن نشود، امکان نگهداری‌اش برای مدت طولانی وجود خواهد داشت.

خواص عسل

عسل همواره یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌ها و درعین‌حال، داروی تسکین بسیاری از بیماری‌ها بوده است. در سرتاسر کره‌ی خاکی، گذشتگان ما از مزایای عسل به‌خوبی آگاه بودند. عسل تاثیرات مختلفی روی بدن می‌گذارد و این امر به نوع مصرف شما بستگی دارد. عسل با ایجاد ظرفیت برای انتقال اکسیژن خون، از خستگی مفرط و تنگی‌نفس جلوگیری می‌کند. درباره‌ی تاثیرات منفی شکر سفید روی بدن سخن فراوان است. عسل جایگزینی فوق‌العاده برای شکر بوده که هم شیرین و هم سالم است.


 


برای و مشاهده محصول کلیک نمایید.




تصاویر بیشتر

عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم
عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم

 


 

















مشخصات، قیمت و عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم .







رتبه: ۴ - ‏۲۶۶ نقد اینترنتی عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم و قیمت انواع عسل شانا از گاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های عسل شانا با بهترین قیمت در دیجی‌کالا.





لیست قیمت عسل طبيعي زنبور شانا مقدار 870 گرم | ترب






‎ریال ۳۸۷٬۰۰۰
عسل طبيعي زنبور شانا مقدار 870 گرم ، SHANA Natural Bee Honey 870g ، لیست قیمت عسل طبيعي زنبور شانا مقدار 870 گرم ، لیست قیمت SHANA .





عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم | گاه اینترنتی .





اینترنتی عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم و انواع محصولات صبحانه در گاه اینترنتی چهلسو با مناسب ترین قیمت - اطمینان از اصالت کالا، ۷ روز .






عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم ندگان و قیمت .





عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم SHANA Natural Bee Honey 870g گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا. دیجی کالا · 2.7 تهران-تهران · اینترنتی. گزارش.






عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم - هایپر مارکت رفاه شهروند





وزن, 0.87 kg. ابعاد, 16 x 8 x 8 cm. دیدگاهها. هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای عسل طبیعی زنبور .






قیمت و عمده عسل طبیعی کردستان در شیشه 870 .





قیمت و عمده عسل طبیعی کردستان در شیشه 870 گرمی شانا از صنايع غذايي شانا قیمت کارخانه،قیمت تولیدی،عمده ی صادرات به و تولیدکنندگان و .






عرقیجات+ عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم .





جزئیات ساير توضيحات ارزش غذایی کالا در هر 100 گرم : – انرژی: 315.5 کیلوکالری -پروتئین: 0.017 گرم – کربوهیدرات : 91.85 گرم -کلسیم: 0.007 گرم – سدیم: 0.






SHANA Natural Bee Honey 870g - عسل طبیعی زنبور شانا .





SHANA Natural Bee Honey 870g با بهترین قیمتهای روز بازار در اختیار شما قرار گرفته است. جهت آنلاین عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم مشخصات و نقد .






عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم - Tagyar





عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم. آخرین به روز رسانی: 25/مرداد/1398. سایت مرجع: دیجیکالا - عسل. توضیحات: دیجیکالا - عسل. عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 .






عسل طبیعی زنبور شانا مقدار 870 گرم - کالای ایرانی ، برند .





شانا. صنایع غذایی شانا سال 1352 کار خود را در منطقه باغستان استان البرز آغاز نمود. محصولات این واحد تولیدی با نام تجاری شانا که در زبان آذری به معنی کندوی عسل می .
گاه پیترپن شانا ,زنبور ,طبیعی ,قیمت ,غذایی ,اینترنتی ,زنبور شانا ,شانا مقدار ,طبیعی زنبور ,shana natural ,honey 870g منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فروشگاه اینترنتی نجوای شقایق فصل جدید تعطیلی مدارس/دانشگاها/ادارات memories viviana370n9 Rede کفش کلاش کردی